April 26, 2007

Grumble grumble

For the first time in 3 days, I am in an acceptable state in the morning.

After 4 flights, 3 lay overs and more than 24 hours of travelling, my sleeping practices are completely perturbed. For 3 days, I wake up in the middle of the night, and I am able to sleep again around 6h in the morning.

Consequently, I have been lacking energy to write, so please accept my excuses for a slightly overly long silence.

Spring in Islamabad is very beautiful, the flora is superb and since last year, constructions and installations in the city are remarkable.

Well, that is all for the news. I did not do much since my arrival in ISB....

Pour la premiere fois depuis 3 jours, je suis dans un etat acceptable le matin.

Apres 4 vols, 3 transits et plus de 24 heures de voyage, je me suis trouvee completement perturbee dans mes habitudes de sommeil. Depuis 3 jours, je me reveille en plein milieu de la nuit, et je me sens capable de me rendormir vers 6h du matin.

En consequence, je manque un peu d'energie pour ecrire, donc toutes mes excuses pour un silence un peu long.

Le printemps a Islamabad est tres beau, la flore est superbe et depuis l'an dernier, les constructions et amenagements dans la ville sont remarquables.

Bon, c'est tout pour les nouvelles. Je n'ai pas fait grand chose depuis mon arrivee a ISB....

Je vous embrasse tous avec beaucoup d'affection.

The Beaver



My guest map is wonderful ! And you'd all be wonderful to post, all of you lurk mode readers!
Thanks and may the winds of Fate blow your way !

No comments: