September 30, 2005

Linguistic explanation - explication linguistique

I had given up writing in french when I realized most of my french friends weren't reading my blog while I was home.  Now that I'm away from home, I expect more french traffic, hence the translation to french as well.
=========================================
Pendant que j'etais au Quebec, peu de gens lisaient mon blog en francais.  Je me suis donc laisse allee a la paresse et j'ai abandonne les versions bilingues sur mon blogue.  Maintenant que je suis repartie, j'estime necessaire de remettre des versions bilingues.
 
The Beaver
 
 

2 comments:

Anonymous said...

Ouain t'es mieux de mettre ton texte en french pour les québéqueux que nous sommes !!! Heheheheh on t'aime même quand tu fais ta snob ;)

cityangelz said...

Hey Beaver!!

Just keep on posting and I'll keep on reading =D

cheers,
Siti